FANDOM

Clara Lillie – znana pod pseudonimem Badboy17 członkini DedSec i informator Aidena Pearce'a. Jest wykwalifikowaną hakerką, która potrafi włamać się do praktycznie każdego systemu. Ponadto zakochała się w Aidenie, ale nie zdążyła mu o tym powiedzieć.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Clara urodziła się w 1985 roku w prowincji Quebec w Kanadzie. Według jej samej jako dziecko uwielbiała legendy, więc ojciec zabierał ją do Mont-Tremblant, gdzie zabawiali się we wspólne poszukiwanie skarbów, jednak w rzeczywistości jej ojciec kradł różne przedmioty. W pamięci zapadł jej dzień, jak wspólnie odnaleźli rzymską monetę.

Dorastając, Clara wybrała drogę hakera i dołączyła do grupy DedSec, gdzie była znana pod kryptonimem Badboy17. Jako znawca komputerowy niejednokrotnie była wynajmowana do identyfikacji celów – czym to trudniejsze, tym więcej pieniędzy dostawała. Kiedy dowiedziała się o pojawieniu Aidena Pearce'a i Damiena Brenksa w Merlaut Hotel, została zatrudniona przez Lucky'ego Quinna. Udało jej się zidentyfikować obu mężczyzn, narażając ich na atak ze strony Chicago South Club. Podczas ataku na jeden z celów zginęła jednak Lena Pearce – siostrzenica Aidena. Po tym, jak Clara zrezygnowała ze współpracy z klubem, odezwał się do niej Pearce, który prosił ją o pomoc w sprawie odkrycia zamiarów zabójstwa małej dziewczynki. Przez cały ten czas przedstawiała się mężczyźnie pod swoim kryptonimem i używała syntezatora głosowego. Pierwszy raz zauważyła Aidena na pogrzebie Leny i widząc go zasmuconego, przysięgła, że będzie pomagać mężczyźnie w odkryciu zamiarów zabójstwa, starając się tym samym ukryć swoje zaangażowanie w całym przedsięwzięciu.

Śmierć z miłości Edytuj

Clara zginęła przy grobie Leny – siostrzenicy Aidena Pearce'a.

Występy Edytuj

Watch DogsEdytuj

  1. Koniec ósmej
  2. Kierowca z tylnego siedzenia
  3. Otwórz swój świat
  4. Dzięki za podpowiedź
  5. Klucz w trybach
  6. Zabezpieczenie
  7. Jedną nogą w grobie
  8. W martwej strefie
  9. Tymczasowa naprawa
  10. Buldog babci
  11. Okruchy chleba
  12. Spójrz w otchłań
  13. Daleko poza siatką
  14. Do portfolio
  15. Wszelkimi niezbędnymi środkami
  16. Ktoś puka
  17. Bez odwrotu

Ciekawostki Edytuj

  • Bohaterka może być nawiązaniem do postaci z trylogii „Millenium” szwedzkiego pisarza Stiga Larssona Lisbeth Salandera.