FANDOM

Czasem i tak przegrywasz jest jedyną misją Aktu V, a zarazem finałową misją w Watch Dogs, nie licząc misji "Tacy jak my".

FabułaEdytuj

Misja rozpoczyna się w Bunkrze. Aiden przesyła pliki z dysku, które zebrał od Iraq'a, do stacji telewizyjnej WKZ. Podczas przesyłu, T-Bone podchodzi i obaj zaczynają rozmawiać o Bellwether, po czym Aiden zdaje sobie sprawę z tego, że Damien Brenks nie chciał plików z dysku, lecz kod do kontrolowania CTOS'u od środka. Aiden decyduje się wyłączyć CTOS. Żeby do tego doszło, musi udać się do wieży Triomphe i zhakować router tego budynku. Nie udaje mu się tego dokonać, więc dzwoni do Kenneya, żeby mu pomogł. Ray proponuje wysłanie wirusa, który jednak doprowadził do śmierci 11 osób.

Aiden akceptuje to, więc T-Bone wysyła mu wirusa, który Aiden musi załadować do 3 różnych punktów na terenie miasta, ciągle mając na pieńku z policją, która jest nasyłana przez Damiena. Po załadowaniu wirusa na wszystkie 3 punkty, Aiden rusza z powrotem do wieży Triomphe oraz łamie zabezpieczenia routera, po czym ma dostęp do satelity. Wtedy Aiden powoduje zaciemnienie na całe Chicago oraz lokalizuje Damiena, który jest na latarni morskiej niepodłączonej do CTOS'u.

Po dopłynięciu na latarnię, Damien zaczyna rzucać wyzwiskami w stronę Aidena. Po tym jak Aiden wdrapuje się na szczyt latarni, zaczyna się rozmowa z Damienem. Po krótkiej chwili Jordi Chin wchodzi do rozmowy, po tym jak dostał zlecenie na wyeliminowanie Aidena. Jordi karze wtedy Aidenowi rzucić bron, ale Aiden wyciąga telefon, którym przeciąża światło latarni, sprawiając, że Damien i Jordi upadają. Jordi dostaje kilka razy pięścią od Aidena i zostaje przerzucony przez barierkę, a Damien dostaje strzał w głowę, ginąc. Po tej akcji, prąd w Chicago zostaje przywrócony oraz pojawiają się napisy końcowe.