FANDOM

Driver SF

Logo aplikacji Driver SF

Driver SF — przedsiębiorstwo operujące na terenie San Francisco zajmujące się przewozem osób. Jest wzorowane na Uberze, który swoją siedzibę ma w San Francisco.

Mieszkańcy miasta mogą za pomocą aplikacji zamówić usługę podobną do taksówki, aby dostać się w wyznaczone miejsce. Kierowcy Drivera SF korzystają ze swoich prywatnych samochodów i mają swobodny czas pracy, jeżdżąc wtedy, kiedy mają na to czas. Po przejeździe zamawiający daje kierowcy ocenę w skali od jednej do pięciu gwiazdek.

Jazda dla Drivera SFEdytuj

W Watch Dogs 2 jako gracz otrzymujemy możliwość dorobienia pieniędzy jako kierowca. Należy przyjechać w odpowiednim typie pojazdu dopuszczonym przez Drivera SF, który pozwoli na przewóz osób w cywilizowanych warunkach, a więc na przykład ciężarówka, choć może mieć miejsce dla pasażera, nie jest odpowiednia.

Klienci, którzy trafiają do gracza, nie zawsze oczekują po prostu przewiezienia z miejsca na miejsce. Mogą poprosić na przykład o śledzenie celu, pomoc w odszukaniu skradzionego robota czy samochodu, a innym razem konieczna będzie ucieczka przed gangiem i wiele innych.

Końcowa ocena zależy przynajmniej od czasu wykonania oraz stopnia uszkodzenia samochodu.

CiekawostkiEdytuj

  • Od jednego z klientów można się dowiedzieć, że taksówkarze bardzo nie lubią Drivera SF i próbują go zwalczać – to także odniesienie do rzeczywistego konfliktu Ubera z taksówkarzami.