FANDOM

Maurice Vega – uliczny przestępca i zabójca do wynajęcia działający na terenie Chicago. Był zatrudniony przez Lucky'ego Quinna do odstraszenia Aidena Pearce'a po incydencie w hotelu Merlaut. Został złapany przez Jordiego China i Aidena Pearce'a podczas jednego z meczów na stadionie do baseballa, a następnie torturowany do momentu odkrycia pełnej prawdy.

Biografia Edytuj

Maurice był najemnym zabójcą, który współpracował z Chicago South Club. Wkrótce ożenił się z kobietą o imieniu Abigail i chciał opuścić gang. Jednakże jego członkowie tego nie chcieli, ostatecznie szantażując i strasząc go. Maurice był zmuszony dalej pracować dla Clubu.

Pewnego dnia otrzymał on za zadanie spowodowanie wypadku Aidena Pearce'a, w taki sposób, by ten nie przeżył. Jednakże misja nie poszła według planu i Maurice przypadkowo zabił Lenę Pearce, siostrzenicę Aidena, który poprzysiągł zemstę. Po tej porażce gang porwał jego żonę i wystawił na aukcji w podziemnym półświatku Chicago, a Maurice'owi pozwolili żyć własnym życiem, w którym ten i tak nie widział już sensu.

Jakiś czas później Maurice został znaleziony przez Aidena i Jordiego na meczu baseballa. Zaciągnęli go oni do jednego z korytarzy, gdzie Pearce miał go zabić i zdobyć informacje na temat nadawcy rozkazu ataku. Po tym, jak Maurice powiedział Aidenowi o tym, iż jego zleceniodawcy są silniejsi niż rząd, Jordi zabrał go i zamknął w jednym z magazynów do czasu, w którym zechce on coś więcej powiedzieć.

Po dokonaniu zemsty Aiden idzie do tegoż magazynu, gdzie staje przed wyborem, zabić czy puścić Maurice'a wolno.

Występy Edytuj

Watch DogsEdytuj

  1. Koniec ósmej
  2. Starszy brat
  3. Do portfolio
  4. Czasem i tak przegrywasz

Ciekawostki Edytuj

  • Nie jest do końca wiadome, czy Maurice został zatrudniony przez Lucky'ego Quinna czy Iraqa.
  • Maurice jest jednym z nielicznych bohaterów, których wiek nie jest znany.