FANDOM

Raymond Kenney (znany także jako T-Bone) — protagonista gry „Watch Dogs” i „Watch Dogs 2”. Jest zdolnym hakerem, który współpracował przez pewien czas z Aidenem Pearce'em.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

T-Bone dorastał jako majsterkowicz i domorosły haker w czasach, gdy internet był jeszcze tylko marzeniem. T-Bone'a najbardziej kręci możliwość ujawniania ludzkich sekretów. Jest od tego uzależniony. Nie może oprzeć się pokusie przenikania do stref z zasady dla niego niedostępnych i to bez względu na konsekwencje. Niechęć, jaką T-Bone żywi do wszelkich autorytetów, połączona z jego silnym poczuciem sprawiedliwości powoduje, że granice, które sam sobie wyznacza, często są niejasne. Działa wedle własnych zasad. Zasłynął, hakując infrastrukturę miejską, co doprowadziło do przerwy w zasilaniu na Wschodnim Wybrzeżu i kosztowało życie 11 osób. To wydarzenie wciąż w nim tkwi. Cokolwiek robi, zawsze towarzyszy mu w tym gorące pragnienie odkupienia tamtego błędu.

T-Bone jest w DedSecu kimś w rodzaju mentora. Uczy hakerów, jak skutecznie dokuczyć zapiekłemu wrogowi, korporacji Blume.

Ciekawostki Edytuj

  • T-Bone jest jedyną postacią, która była dostępna zarówno w obu częściach gry, jak również w dodatku „Watch Dogs: Bad Blood”.